Wednesday, August 20, 2008



http://cucumatkilau.blogdrive.com/

Iman Saksi Sumpah Saiful,
Pengundi Berdaftar Permatang Pauh!

Memang sah dah, puak-puak ni bukan bantu Saiful buat "sumpah laknat" tapi mereka sendiri akan dilaknat Allah nanti. Semakin sensasi dan semakin panas cerita liwat budak Saiful "mangkuk hayun" ini. Orang sibuk-sibuk duduk kempen pilihanraya kecil Permatang Pauh. Masa itu juga diambil kesempatan untuk buat cerita-cerita "katun" yang cukup melucukan. Kabarnya Saiful sekarang ini sedang sibuk mengatur strategi untuk menyerang Anwar di Permatang Pauh. Kesian benar melihat gelagat anak muda ini. Jika dulu kelibatnya hanya bersendirian dan ditemani oleh Peguamnya, terkadang bapa suadaranya Uncle Sam. Namun kini Saiful seolah-olah mendapat suntikan semangat luar biasa dari keluarganya pula. Maklumlah sumpah laknat ditujukan juga buat keluarga dan keturunannya sehingga hari kiamat. Maka, mahu atau tidak keluarganya kini harus memberi sokongan tanpa berbelah bahagi kepada Saiful. Apa yang penting mesti ada "masyuk"....mungkin semakan akaun beliau akan bertambah lagi selepas ini daripada apa yang kita siasat RM300,000 selepas beliau buat "sumpah laknat" baru-baru ini.

Apapun yang terjadi, namun senjata Saiful nampaknya semakin ampuh dan bakal "memakan tuannya sendiri" tidak lama lagi. Bukan sahaja penyokong Anwar yang meluat dengan cerita "raja lawak" saiful ini, malahan semasa berada di ceramah UMNO baru-baru ini ramai juga yang sudah berbunyi mereka malu dengan akuan sumpah dan "kes liwat" terbaru itu. Amat tidak logik seorang mangsa boleh membuat kenyataan yang berbelit-belit. Apa tidaknya, sekejap kata kena lapan kali sekejap kata sekali. sekejap kata dipaksa, sekejap kata suka sama suka, kemudian kembali kata dipaksa setelah mahkamah membuat dakwaan terhadap Anwar. Bukankah Saiful ini "putar alam" dan boleh dituduh atas kesalahan "menghina mahmakah" sebenarnya. Tapi kenapa undang-undang memihak kepadanya!!.

aCucu pernah katakan dulu, kes liwat Saiful ini sebenarnya semakin hari semakin bercelaru dan semakin haru biru. Semakin beliau membuat kenyataan tentang perkara ini, maka semakin banyak bukti-bukti diperolehi. Terbaru, ialah perihal individu yang dikatakan "Imam Masjid Wilayah" iaitu Ramlang Porigi. Beliau lah yang telah menjadi saksi sumpah mubahalah Saiful baru-baru ini. Sebelum ini Cucu pernah berkata pada isteri Cucu, bahawa muka Tok Iman ini nampak macam sedikit "pucat dan gelabah". Bak kata orang macamlah dia tu nak dinikahkan oleh Tok Kadi. Lihat sahaja gambar disebelah. Bukankah gaya serta "raut dan lirik matanya" menampakkan beliau seolah-olah dalam ketakutan yang teramat sangat. Sangkaan Cucu, mungkinkah beliau dipaksa atau terpaksa, sama maca Saiful agaknya. Mana mungin beliau "suka sama suka" untuk menjadi saksi sumpah "laknat" budak Saiful ini kalau dia betul-betul mempunyai latar belakang agama yang kukuh. Beliau mungkin akan tahu yang dirinya juga akan dilaknat Allah seandainya beliau bersaksi palsu.

Sudah suratan takdir, akhirnya kebenaran terserlah jua akhirnya. Bernarlah telahan semua pihak selama ini bahawa Ramlang Porigi bukanlah Iman sebenar Masjid Wilayah dan beliau hanya Pembantu Hal Ehwal Islam cawangan Sumber Ilmu Dan Maklumat di masjid berkenaan (terkadang menjadi Imam Rawatib). Maka, kemana hilangnya Imam yang "original'?. Jawapannya cukup mudah, mereka semua tidak mahu bersekongkol dengan "manusia durjana" yang cuba membuat "sumpah palsu" untuk menfirnat orang lain. Mereka juga tahu akan balasan yang bakal diterima di akhirat kelak, andainya melakukan perbuatan terkutuk itu. Maka itulah, jalan terbaik ialah puak-puak ini perlu "membeli" seseorang untuk dijadikan "Imam celup" bagi melengkapkan lagi akuan "sumpah laknat" si Saiful itu. Maka, akhirnya Ramlang Porigi telah dipilih setelah perundingan dibuat. Beliau tidak perlu berkata apa-apa semasa acara itu berlangsung. Sekadar memakai pakaian "Imam" dan duduk disitu sebagai "saksi laknat" Saiful. Maka itulah Ramlam Porigi kelihatan pucat lesi dan agak gelabah. Matanya kelihatan macam orang bersalah, namun dek kerara mungkin beliau digertak dan dijanjikan habuan "duniawi" yang agak lumayan maka itulah beliau setuju. Ramai juga yang mempertikaikan kenapa Saiful buat sumpah bukan dihadapan ulamak dan hanya seorang "Imam celup" seperti Ramlang Porigi ini. Lebih mengejutkan lagi, acara itu dibuat tergesa-gesa sehari sebelum hari pencalonan parlimen Permatang Pauh yang menyaksikan Anwar Ibrahim bertanding disitu. Itu pun budak Saiful masih mengatakan kesnya itu bukanlah kes politik tapi masalah peribadi masing-masing. "Hotak" hanglah !!

Siasatan telah dibuat tentang siapakah Ramlang Porigi yang sebenarnya. Maka sungguh terkejut dan amat memeranjatkan kita bila didapati beliau adalah ahli UMNO sebenarnya. Bukan sahaja ahli UMNO, malahan juga beliau adalah pengundi berdaftar Parlimen Permatang Pauh untuk DUN Penanti. Sungguh gempar dan amat memeranjatkan !! Bagaimana ini boleh terjadi?. Patutlah beliau sanggup menjadi "Imam celup" sebagai saksi kepada majlis "sumpah laknat" Saiful baru-baru ini. Rupa-rupanya dia ada "connection" dengan puak-puak UMNO Permatang Pauh. Apakah lantikan beliau sebagai "Imam" dibuat oleh Bekas Imam Besar Masjid Negara Pirdaus Ismail?. Mungkin juga agaknya, sebab Imam Pirdaus adalah merupakan calon BN yang sudah dua kali tewas ditangan Datuk Seri Dr.Wan Azizah Ismail di kawasan itu dulu. Maka, sekarang ini antara tugas Pirdaus ialah melantik "Imam celup" sebagai saksi yang akan dapat membantu mana-mana kes jenayah Islam di negara ini, termasuklah kes yang melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sekarang. Sungguh hinanya tugas yang diamanahkan kepada kedua-dua Imam ini. Tunggulah "laknat" Allah suatu hari nanti. Biar mereka sedar bahawa hidup di dunia ini hanya sementara, dan balasan Allah akan menanti di akhirat kelak. Sungguh kurang ajar !! Untuk makluman Ramlang adalah Ahli Pemuda UMNO dengan No. Keahlian beliau ialah 03405843 (No. HP 019-356 9680/012-5708143).

Lebih menyeronokkan kes ini ialah Tok Iman yang menjadi sumpah Saiful juga rupa-rupanya adalah pengundi berdaftar di Permatang Pauh. Sila lihat semakan SPR dibawah yang sempat Cucu buat sekitar jam 1.57 petang tadi. Maka semakin terbongkarlah episod menarik ini. Ini bermakna, mereka telah merancang semua ini. Bukti jelas bahawa Imam Mangkuk Ramlang ini adalah orang kanan Imam Pirdaus di Permatang Pauh. Semoga Allah akan melaknat mereka ini yang ternyata telah membuat perancangan jahat untuk menipu dan menfitnah !! Pastikan rakyat Permatang Pauh menjahanamkan manusia durjana ini 26 Ogos nanti. Sesuatu perlu dilakukan segera demi masa depan agama dan negara tercinta ini. Anda yang ingin membuat semakan ini sila klik semakan daftar pemilih dibawah dan masukkan kad pengenalan 790726125443 ini.

Semakan Daftar Pemilih Untuk Pilihan Raya Kecil P.44 PERMATANG PAUH

Dengan pembongkaran ini juga, maka sudah tidak syak lagi semua yang berlaku terhadap Anwar ini adalah perancangan jahat puak-puak UMNO yang gusar akan kebangkitan semula mantan TPM itu. Mereka hanya merancang, tapi perancangan Allah adalah yang paling utama. Mereka bebas melakukan apa sahaja untuk menjatuhkan Anwar, tapi mereka juga harus sedar setiap hari satu persatu bukti dipertonontonkan kepada rakyat. Apa lagi yang mahu dilakukan sekarang. Kes liwat Saiful ini sepatutnya dibuang seperti "sampah" begitu sahaja dan tidak perlu dibawa ke mahkamah. Mana perginya laporan perubatan HKL seperti yang diperkatakan. Mereka menolak laporan Pusrawi dengan menuduh doktor yang merawat Saiful berbagai tohmahan. Kini jelas terbukti semua itu mengarut dan mereka semua sepatutnya insaf dan kembali ke pangkal jalan. Ditambah lagi dengan kitbaan bulan Ramadhan tidak lama lagi. Anwar berkali-kali sudah menyatakan beliau telah memaafkan semua manusia yang menzalimi beliau selama ini, termasuk Mahathir. Tetapi manusia-manusia ini masih tidak sedar dan rakus mencuba untuk menjatuhkan maruah beliau sekali lagi. Justeru itu, pastikan maklumat ini sampai kepada semua rakyat di Permatang Pauh. Jangan biatkan mereka terpengaruh dengan dahyah-dahyah manusia yang bertopengkan haiwan ini lagi.

[Dulu laporan doktor Pusrawi dikatakan doktor itu bukan doktor pakar dan hanya Pembantu Perubatan, Nah! Sekarang kenapa pakai Imam Celup? Mana perginya Imam yang pakar dan bertauliah? Tuhan nak tunjuk sekejap jer..tak payah tunggu lama. Semoga gelombang karat biru akan karam di Permatang Pauh, dipukul dek gelombang Tsunami kedua ini]

Lagi berita panas dan sensasi klik www.cucumatkilau.blogdrive.com ]

No comments: